ElsiEa’s Weblog


Zodia lu’ Porcu
Decembrie 2, 2007, 9:30 pm
Filed under: La el acasa

In mod sigur s-a nascut intr-o zodie foarte norocoasa, dar de-a dreptul cruda. La inceputuri s-a dat de cateva ori cu fruntea de piciorul mesei. Imi aduc aminte vorbele Ralucai, prima lui mama adoptiva:

„Nu-ncerc sa-nvat Porcul sa cante…. imi pierd timpul, si enervez si Porcul”

Despre parintii lui de sange nu se stie nimic. Unii spun ca arborele lui genealogic isi intinde radacinile pana la Stefan Cel Mare, altii spun ca s-ar trage din familia lui Budda… N-o sa stim niciodata. Cert e ca invata extraordinar de repede. L-am invatat sa ‘fure’ de la cunoscuti ce e mai bun. Viata lui s-a schimbat cand a cunoscut-o pe Ea… o tanara dansatoare, bolnava incurabil, inca necunoscuta de nimeni. L-a invatat mai intai sa danseze… nu te mai intelegeai cu el. S-a dus la Dansez pentru tine si i-a dat Banica jr 700.000 Euro pentru cercetari stiitifice pe Saturn si l-au rugat sa nu participe la concurs pentru ca s-ar cunoaste castigatorii inca de la primul dans, iar povestea lor ar sfasia de durere o planeta intreaga, plus 5-6 sateliti naturali. Binenteles, a invatat foarte rapid si sa cante. Imi aduc aminte cand a venit Luciano (pe vremea cand traia) si l-a rugat sa tina un duet la Roma. L-a refuzat galant. Vocea lui era doar pentru Ea… In cele din urma a fost rapusa de boala, si i-a transferat lui toata bunatatea.

Credeam ca o sa se inchida in el, dar dupa o vreme Porcu s-a mutat la mine. L-am invatat sa joace fotbal si sa bea bere. Intr-o zi m-am pomenit la usa cu Ronaldinho, venise tocmai din Brazilia, sa-i mai arate Porcu nu stiu ce schema… Am tras cateva beri, i-a aratat niste scheme si a dat un telefon Porcu la PSG si i-a pus o vorba buna acolo… restul e istorie. Iese tot timpul cu fetele in oras, dar nu mai e la fel, zice ca nu se mai poate indragosti.. E optimist… numai viata! Stie sa te-asculte, sa te consoleze, sa-ti dea un sfat, dar cel mai bine cred ca se pricepe sa te faca sa razi…

Acum calatoreste foarte mult. Tocmai ce s-a intors din Maui, cu niste afaceri cica. O sa va povestesc altadata cu ce se ocupa acum. Ne-a fost dor de el…

Ipsi

1 comentariu so far
Lasă un comentariu

[…] bun. Calatoreste mult, socializeaza, se baga in discutii pe messenger. Ce mai, s-a nascut intr-o zodie norocoasa. Si eu sunt norocoasa ca am ajuns sa-l […]

Pingback de Despre Porc si maimutoi pufosi « a song to pass the time




Lasă un răspuns

