ElsiEa’s Weblog


Iubirile
Ianuarie 12, 2008, 3:03 pm
Filed under: La el acasa

Il stiti pe Turla? De la ProFM, DJ Turla. Sau poate-l stiti de la patinoar, de la Cismigiu. Era si pe-acolo (fara patine). Eu prima oara l-am vazut la Nottara, in piesa Batranul. Apoi a pus in scena impreuna cu un grup de studenti un spectacol de cantece, numit Iubirile. Pe langa ei a fost invitat si Bebe Cotimanis, mare om, mai mare caracter! Iar Turla & Co sunt tineri, plini de viata, amuzanti si calzi. Asteptam reeditarea!

Totusi, in alta parte voiam sa ajung. In cele din urma, cu binevointa unei viitoare mari actrite :), am pus mana pe versurile unuia dintre cantecele, abia astept sa fie transpus si in versuri de cantec. Aveti mai jos rimele, pentru linia melodica… mergeti la teatru!

de cand pe lume m`am nascut
aceeasi soarta am avut
cand sa ma nasc la 9 luni
eu m`am nascut la 10 luni
si`ntotdeauna Doamne Sfinte
mi`a luat`o altul inainte
cand m`am facut si eu de scoala
vroiam sa fac mare scofala
invatam pe rupte`acasa
vroiam sa fiu primul din clasa
da`ntotdeauna Doamne Sfinte
mi`a luat`o altul inainte
treceam odata pe trotuar
fara un ban in buzunar
cand la un colt de pravalie
zarii o hartie de`o mie
m`am aplecat ca scos din minte
mi`a luat`o altul inainte
cand m`am facut si eu mai mare
m`am si gandit la insuratoare
aveam dorinta arzatoare
sa`mi iau nevasta fata mare
in noaptea nuntii Doamne Sfinte
mi`au luat`o altii inainte
ce bine ar fi daca ar fi
sa fie asa pina`oi muri
si cand o fi sa mor Preasfinte
sa mi`o ia altii inainte
1 comentariu so far
Lasă un comentariu

am cautat si eu melodia aceasta. http://www.youtube.com/watch?v=93YQNaN0Xvk

Comentariu de alin




Lasă un răspuns

