ElsiEa’s Weblog


Waffle sau goffre – episodul 2
Ianuarie 20, 2008, 9:39 pm
Filed under: La el acasa

Ei bine se pare ca am intrat in zodia dulciurilor. Si culmea, se pare ca Ea este cea care da buzna la frigider dupa Milka si eu sunt albina care face bunatati. Astazi m-am decis ca inainte sa cumpar aparatul de facut waffle sa incerc o reteta. Am incercat reteta!!! Deci pot sa spun ca am gatit. Reteta magica zicea asa:

125 g unt moale
250 ml lapte
150 g zahar tos
1/2 lingurita suc de lamaie
sare
3 oua
250 g faina
1 lingurita praf de copt
Se bat ouale cu zaharul,se adauga laptele,untul,apoi restul.Iese un aluat mai gros ca de clatite.

Am luat cea mai simpla si banala reteta, sa nu ma complic. Nu prea m-am priceput eu la gramaje si cantitati… le-am masurat asa din ochi, cu cana… scule mai putin… Am batut ouale cu zaharul, apoi am topit untul (secret marinaresc… nu s-au lipit deloc, cred ca merge o combinatie de-asta si la clatite), l-am adaugat, am pus si faina si putina sare… oups, acum imi dau seama ca am uitat de sucul de lamaie. In fine, dupa prima gogosica prajita mi-am dat seama ca am uitat praful de copt. Am gasit in dulap si niste esenta de vanilie. Adaugat ambele ingrediente la coca (o picatura de esenta, nu mai mult). A iesit o coca de clatite, putin mai groasa (asa scrie la reteta). Coca pe care am prajit-o in tigaie, ca inca n-avem waffle maker. Acest aparat a urcat in topul achizitiilor viitoare (poate chiar saptamana asta). Au iesit niste clatite pufoase si extrem de gustoase. Parere unanima! Am incercat si cu sandwich maker-ul, dar n-a iesit mare branza, mai mult s-a lipit pe-acolo, a curs… nu e combinatie. TREBE WAFFLE MAKER!!! Mai jos este o poza cu ce a iesit… de fapt ce a mai ramas. Restul s-au mancat, majoritatea simple, cateva cu gem. Nu traiesc ca sa mananc, ci mananc pentru a trai, dar pentru delicatesele astea a meritat efortul! Nu dorm pana nu termin ce-i pe farfuria aia!

viitoare waffleeeeee

Ipsi

1 comentariu so far
Lasă un comentariu

Am facut reteta ta la aparatul de sanwichuri si au iesit niste waffles mi-nu-naaa-teeeee!

Comentariu de Daiana




Lasă un răspuns

