ElsiEa’s Weblog


O viata din ziua lu’ Porcu!
Mai 4, 2008, 12:14 am
Filed under: Cine Ma la el acasa, Invitati, La el acasa | Etichete: , , , , ,

Motto:”Nu-ncerc sa-nvat porcul sa cante! Imi pierd timpul, si enervez si porcu!

Sunt un tampit! Si un prost! As spune si ca sunt un bou, dar de fapt sunt un porc si asta nu mai e de actualitate. Bine ca sunteti voi destepti! Te simti mai destept acum cand ai citit ca sunt eu prost? Si ce daca? Titlul era doar o figura de stil, ca de fapt e vorba doar de o zi, dar este cat o viata intreaga.

Acum sa-ncepem ziua nu?

Dimineata cand ma scol (de fapt dimineata e mult spus… sa ramanem la cand ma scol din pat), mai intai merg la baie si dau drumul la muzica. Apoi ma si trezesc. Nu conteaza postul de radio… muzica sa fie. Micul dejun are ou fiert, cascaval, putina paine si iaurt. Combinate. In ritmul asta de craciun o sa taiati mielu’. Muhahahaaaa. Urmeaza 10 minute de exercitii dupa muzica, dans sportiv, ceva karaoke pentru dres vocea in acelasi timp. Binenteles toate se fac cu ochii inchisi, ca sa nu consumam curent. Sa stiti ca ma preocupa incalzirea globala. De-aceea, dupa exercitii ma pun 10-15 minute in pat sa ma gandesc la pacea mondiala. Si la infometare. Trebuie sa ma tin de regimul ala. Dar sa trecem la alte minciuni. Pardon, ganduri! Plimbare in parc, citim o carte, zboara timpul. Mie chiar imi place ploaia. Ploaia spala. Neinteresant… pierd timpul pana pe seara… scoala de soferi, cursuri de psihologie ca trebuie sa invat ce e in capul meu, fotbal, bere, metrou, teatru. Paranteza. Apropo, am fost la ‘Avarul indragostit’, la teatrul de comedie. Bunuta piesa, cu momente amuzante. Iarasi mi-am adus aminte de Iluzia comica. Plecat de-acolo cu doua inimi, una alba, una neagra. Nu stiu care dintre ele a castigat, sau ce a castigat, dar cert e ca acum sunt ambele pline de sange… la figurat. Seara, ceva usor, de la chinezesc, apoi o prajiturica. Binenteles urmeaza pregateala de noapte. Ma barbieresc, ma spal pe dinti, fac un dus, pun maieul cel curat. Ma pregatesc pentru vis. Ar fi de rahat sa visez o super tipa si sa ma prinda nearanjat nu? Adica stiu ce o sa visez in seara asta, si de-aia ma ferchezuiesc, sa fiu pregatit. Daca ma visam fotbalist imi puneam langa pat ghetele, mingea si cd-ul cu manele preferate. Daca ma visam student ma bagam in pat dezbracat. Aici ma confuzez mereu cand ma bag in pat in costumul de la adam, ca e posibil sa visesz mai multe chestii… mare/femei/studentie/poker pe imbracate. Si-uite-asa revin la amarul meu… ca astia vor sa faca pateu din ficatul meu. Asa ca mai bine sa-l hackuiesc de pe acum… mai adu-mi te rog o sticla de visiky

Bere sa fie, ca sa stingem!
Porcu’ visator

1 comentariu so far
Lasă un comentariu

[…] scoate din vointa lui nici intr-o mie de ani. Ca si Alex, crede ca viata este minunata. Traieste zile faine si pline de lucruri interesante, intalneste persoane extraordinare si nu-si iese din obiceiuri. […]

Pingback de Despre Porc si maimutoi pufosi « a song to pass the time




Lasă un răspuns

