ElsiEa’s Weblog


Ceva destept
Februarie 9, 2012, 9:56 pm
Filed under: La el acasa

Cautam ceva destept sa scriu, pentru ca am chef. Dar nu mi-a venit nicio idee.
Puteam sa scriu de idioata pe care am vazut-o azi chinuindu-se sa scoata un passat din zapada. Voiam sa fac o fapta buna, dar cand m-am apropiat, alt fraier ca mine, care deja impingea, a plecat de langa geamul ei, si mi-a zis ca are cauciucuri de vara. A zis-o cu un limbaj destul de nuantat. M-am facut si eu ca e soare afara. Si chiar era soare!
N-am mai scris din mai 2010, deci aproape 2 ani :). Nici nu mai stiu literele…

Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un răspuns

