ElsiEa’s Weblog


Pinguinul Atomic si Lesbienele
ianuarie 26, 2008, 12:00 am
Filed under: La el acasa

De prin 98-99 merg cu metroul foarte des. Pacat ca scriu pe blog doar de cateva luni. Cred ca era interesant sa tin un jurnal cu toate lucrurile vazute si auzite prin metrouri. Astazi coboram la unirii si in fata mea erau 3 tipi. Unul dintre ei mi-a atras atentia pt ca parea extrem de agitat. Era trecut de prima tinerete, scund, un inceput de chelie promitator, gatul foarte gros de nu-ti dadeai seama unde se termina capul si unde incepe corpul, si, cum ii sade bine fiecarui chelios, ceva burta. Mi s-a parut amuzant ca tinea labele picioarelor cam spre exterior si semana rau de tot cu un pinguin, ca mergea leganat. Pana la jumatatea statiei a trecut din stanga in dreapta celor doi amici de 3 ori si a vorbit non-stop, numai el. Vorbea foarte mult si cu mainile, arata, gesticula. Era genul ala de personaj care-ti atrage atentia. Cand s-au oprit vorbea in continuare ‘cu toate mainile’ si tot batea cu calcaiul, de parca astepta ceva si nu mai avea rabdare. L-am pierdut complet din vedere cand au aparut pe peron 2 tipe apetisante rau de tot. Mergeau una langa cealalta, destul de aproape si se tineau de mana. Ploaie la mine in gura (grindina, lapovita si ninsoare). Cand au ajuns in dreptul meu a sosit si rapciuga aia de metrou obosit si am intrat in el pe aceeasi usa. O onoare. S-au pus intr-un colt si se tineau in brate. Cred ca peste 90% din persoanele din metrou se uitau la ele. Inutil sa va spun ca deja ma holbam, desi nu prea-mi place. Prefer niste uitaturi discrete, dar de data asta era ceva de vazut si  povestit nepotilor.  Am si uitat de piticul atomic, care era exact in spatele meu si acum vorbea cu amicii lui exact despre lesbiene. Nici nu stiu cum am ajuns de la unirii la dristor, cert e ca inainte sa opreasca metroul in statie s-au sarutat. Sarut de-ala mai frantuzesc ca al francezilor. Nu stiu cat a durat, dar mi-a trecut prin cap sa apas semnalul de alarma. Norocul sau ghinionul a fost ca eram departe de butonul ala mare si rosu (era un metrou nou) si din cate stiu nu opreste timpul in loc. In spatele meu s-a auzit o palma peste frunte cred… posibil pinguinul. S-au mai sarutat de 3 ori scurt si fara frantuzisme dupa care a coborat jumatate din cuplul lesbian. La titan a coborat si cealalta jumatate. Undeva intre a disparut din spatele meu si piticul atomic. Apoi m-a tot gandeam daca am visat, sau daca aveam halucinatii. Deci nu, pinguinul atomic a fost clar pe bune! Daca el a fost inseamna ca si lesbienele… Totusi, oare ce mi se parea mie (si nu numai) atat de ciudat si atragator de priviri la cele 2? Nu vezi fete sarutandu-se in fiecare zi, dar oare nu merita si ele intimitatea lor? Aaaa… NU! In metrou n-ai intimitate nenica… imi pare rau ca n-am prins metrou aglomerat sa ma fi inghesuit intre ele… Asa si?

Ipsi, iubitorul de pasari exotice 


Lasă un comentariu so far
Lasă un comentariu



Lasă un comentariu