ElsiEa’s Weblog


Delfinii sunt intotdeauna fericiti!
ianuarie 29, 2008, 11:52 pm
Filed under: La el acasa

Nu ma intrebati de ce. Am sa incerc sa va explic, dar multi nu impartasesc aceeasi parere. Cred ca sunt fericiti pentru ca sunt liberi. Sau credeam. Atata ocean doar pentru ei, se pot plimba pe oriunde. Apoi m-am gandit ca poate fi monoton. La fel, crezandu-ma inteligent, m-am gandit ca libertatea e relativa. Dar nu e. Inteligenta umana face libertatea relativa. Dar si delfinii sunt inteligenti (aici nu ma puteti contrazice). Dar e posibil ca delfinii sa nu fie atat de inteligenti incat sa considere libertatea lor relativa si monotona, dar sa fie suficient de destepti incat sa fie fericiti… Filosofic vorbind, nu prea-mi pasa de filosofie si alte stiinte de-astea exacte.

Ce rost au delfinii? Habar n-am, dar pentru mine sunt ca un prieten imaginar care ma ajuta uneori sa ies mai repede din… sa-i zicem melancolie. M-am invatat din timp sa ma bucur mereu de lucrurile marunte, de un delfin care inoata in ocean, de briza marii, de nisipul umed, de primele raze de soare, de o dimineata racoroasa, de o zapada proaspata, de un banc bun, de o gluma nesarata, de un zambet pierdut prin metrou, de-o intmpalre nefericita, dar haioasa, de-un mers de sirena, de o poza veche, de-un vin bun, de o conversatie desteapta, de-un prieten amar, de-o cafea, de-o masina, de-o albina, de un fotbal, de o muzica, o carte, un articol, un mesaj sau masaj… si sunt atat de multe, dar atat de putine. Marius zicea ca raiul si iadul sunt pe pamant. Pai unde sunt? Ai adus de-acasa? Ca sa mai fie? Nu intelegeti nimic. Stati linistit, nici eu nu inteleg. Sunt suficient de prost incat sa mai pot fi fericit. Sper ca uneori nu se reduce totul la bani si stomac. Se reduce si la sex cred. Eu unul raman optimist si prieten cu delfinii!

Ipsi


3 comentarii so far
Lasă un comentariu

Delfinii sunt fericiti… Da, s-ar putea sa ai dreptate si eu s-ar putea sa gresesc daca incerc sa explic de ce sunt fericiti. Monotonie? nici nu poate fi vorba pt ca delfinii nu se trezesc de luni pana vineri la aceeasi ora, nu circula cu acelasi metrou in fiecare zi si mai ales… la ei metroul nu stationeaza decat daca vor ei. „Libertatea” nu e niciodata relativa, pt ca
libertatea e o idee. Doar raportarea omului la libertate e relativa, cel putin mie asa imi pare.”Fericirea” nu este o idee ci doar o himera, nici macar nu poti fii sigur ca exista asa ceva pt ca nu este palpabila. Eu o includ in categoria: dragoste, incredere… Concluzia nimicurilor spuse pana acum este ca e bine sa te consideri liber, daca asta te face fericit.

Comentariu de cucurigu

o sa-ti cer copyright pentru titlu asta :))

Comentariu de npx




Lasă un comentariu